Головна Новини Покращена конструкція підшипників маточини ССД

Покращена конструкція підшипників маточини ССД

 

Повідомляємо споживачам о конструкторських змінах закритих підшипників маточини на автомобілі:

- ВАЗ 1118, 2170 OEM номер 11180-310302000-00 фірмовий код 1118-001Ps;

- ВАЗ 2108 підшипник передньої маточини OEM номер 2108-3103020 фірмовий код 2108-001Ps;

- ВАЗ 2108 підшипник задньої маточини OEM номер 2108-3104020 фірмовий код 2108-003Ps;

- АЗЛК 2141 підшипник передньої маточини OEM номер 2141-3103020 фірмовий код 2141-001Ps;

- Daewoo Lanos підшипник передньої маточини R13 OEM номер 94535247 фірмовий код 247-001Ps;

- Daewoo Lanos підшипник передньої маточини R14 OEM номер 94535254 фірмовий код 254-001Ps;

На цих підшипниках встановлено з обох боків подвійне сальникове ущільнення.

 

Подвійне сальникове ущільнення

Внутрішній сальник встановлений в зовнішню обойму підшипника. Він обертається разом із зовнішньою обоймою підшипника, маточиною і колесом. При цьому герметично ущільнює внутрішню порожнину підшипника, не даючи витікати мастилу з підшипника.

Зовнішнє сальникове ущільнення

Зовнішнє ущільнення встановлено на внутрішній обоймі підшипника. При обертанні колеса воно не обертається.

За рахунок того що одне ущільнення обертається разом з колесом, а інше залишається нерухомим між ними утворюється виштовхуюча відцентрова сила, яка видаляє ліпшу між сальниками воду і пил.

Така конструкція на 100% гарантує захист від попадання пилу, бруду і вологи в підшипник.

Поиск