 |
Рекомендуємо проводити заміну в спеціалізованих сервісних центрах!
|
ОСНОВНІ ПРАВИЛА
1. Працюйте чистими інструментами в чистому приміщенні.
2. Застосовуйте для установки підшипники, які рекомендовані виробником ремонтується вузла.
3. Перед установкою обов'язково перевіряйте розміри підшипників з розмірами сполучених валів і отворів.
4. Завжди перевіряйте стан поверхні корпусів і осей, коли робите заміну підшипників. Навіть невеликий дефект на сопрягаемой поверхні може привести до раннього виходу з ладу підшипників.
5. Чи не знімайте ущільнення на підшипниках. Проникнення води призведе до корозії і передчасного виходу з ладу.
6. Завжди вибирайте рекомендовану виробником ремонтуємого вузла мастило.
7. Ніколи не використовуйте молоток для прямого удару по підшипника.
8. При монтажі ніколи не прикладайте зусилля до поверхонь кочення. Доріжка кочення буде пошкоджена, що призведе до зменшення терміну служби підшипника.
9. При запресовуванні підшипників в гнізда корпусів і на осі намагайтеся застосовувати гідравлічні преси або спеціальні знімачі з гвинтовими пристроями.
10. При монтажі підшипників із застосуванням ударного інструменту для установки підшипників слід застосовувати вибивача і втулки-сердечники, виготовлені з м'якого металу (міді або алюмінію).
Правила регулювання зазору в конічних підшипниках маточин передніх коліс.
1) Затягнути гайку маточини моментом 2 кгс * м, одночасно провертаючи маточину в обох напрямках для самоустановки роликів підшипників.
2) Повністю послабити затяжку гайки маточини.
3) Знову затягнути гайку маточини моментом 0,7 кгс * м.
4) Відкрутити гайку маточини на 1/12 обороту або 30 *, тобто на половину грані гайки.
5) Зафіксувати отримане положення гайки зачеканенням її обідка в спеціальні пази валу маточини, в двох місцях.
Цей метод застосовується для регулювання зазору в конічних підшипниках маточин передніх і задніх коліс будь-яких виробників автомобілів, якщо виробник не вказав індивідуальних вимог до встановлюємих підшипників.