Головна Продукція

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАМІНИ ЦИЛІНДРА БАРАБАННОГО ГАЛЬМА

Рекомендуємо проводити заміну циліндра барабанного гальма в спеціалізованих сервісних центрах!

Діагностика робочого гальмівного циліндра, здійснюється за такими ознаками:

1. Нерівномірне спрацювання коліс при гальмуванні, наслідком чого може стати занесення авто. Це ознака заїдання поршня, який може викликати застосування неякісної рідини або попадання в систему повітря.

2. Спрацювання індикаторної лампочки при критичному зниженні рідини в бачку, або не вдасться знайти витік рідини при візуальному огляді, що говорить про можливий витік гідравлічної рідини з зношених манжет або дірявих патрубків.

3. Натискання педалі дається з великим зусиллям, це може відбуватися по всіх вищеописаних причин.

Для заміни гальмівного циліндра знадобиться домкрат, балонний ключ, ріжкові ключі, трохи гальмівної рідини.

 

Детальніше...

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАМІНИ ХРЕСТОВИН

Рекомендуємо проводити заміну хрестовин в спеціалізованих сервісних центрах!

1. Під час ремонтних роботах карданної передачі НЕОБХІДНО точне виконання рекомендацій заводу-виробника автомобіля.

2.Працювати слід виключно чистим інструментом і тільки в чистому приміщенні.

3.Обов'язкове застосування спецінструменту для зняття і установки хрестовин.

4.Після зняття карданної передачі з автомобіля, очистивши і вимивши вали, перевірте карданні шарніри на легкість і плавність провертання вилок і на відсутність значних осьових і радіальних зазорів.

5. Якщо проворачивание вилок плавне, відсутня заїдання і немає відчутного люфту в шарнірах, дисбаланс і окружний зазор в шліцьовому з'єднанні знаходяться в допустимих межах (згідно ТУ заводу-виробника автомобіля), то розбирання карданної передачі не рекомендується.

ВАЖЛИВО
До того як буде розібрана карданна передача нанесіть мітки (фарбою або керном), що визначають взаємне положення поділюваних деталей, щоб з'єднати їх при складанні в тому ж положенні і зберегти незмінною балансування валів, а також нанести мітки на стопорні кільця і відповідні вилки, щоб при складанні встановити кільця на колишні місця.

Детальніше...

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАМІНИ ШРУСІВ

Рекомендуємо проводити заміну ШРУСів в спеціалізованих сервісних центрах!

При установці ШРУСів необхідно дотримуватися таких правил:

- ШРУСи повинні встановлюватися відповідно до вимог заводу-виробника автомобіля;

- неприпустимо повторне використання пилозахистного кожуха;

- для проведення робіт застосовуйте належний інструмент;

- при заміні ШРУСа необхідно перевірити стан приводного валу і шліців приводного вала на наявність механічних пошкоджень, в разі необхідності замінити вал;

- при заміні ШРУСа необхідно перевірити стан підшипника на знос (люфт), у разі необхідності замінити підшипник;

- заповнюйте порожнину шарніра додається в комплекті мастилом безпосередньо перед установкою - це зведе до мінімуму ризик забруднення;

Детальніше...

Рекомендації щодо заміни підшипників

Рекомендуємо проводити заміну в спеціалізованих сервісних центрах!

ОСНОВНІ ПРАВИЛА

1. Працюйте чистими інструментами в чистому приміщенні.

2. Застосовуйте для установки підшипники, які рекомендовані виробником ремонтується вузла.

3. Перед установкою обов'язково перевіряйте розміри підшипників з розмірами сполучених валів і отворів.

4. Завжди перевіряйте стан поверхні корпусів і осей, коли робите заміну підшипників. Навіть невеликий дефект на сопрягаемой поверхні може привести до раннього виходу з ладу підшипників.

5. Чи не знімайте ущільнення на підшипниках. Проникнення води призведе до корозії і передчасного виходу з ладу.

6. Завжди вибирайте рекомендовану виробником ремонтуємого вузла мастило.

7. Ніколи не використовуйте молоток для прямого удару по підшипника.

8. При монтажі ніколи не прикладайте зусилля до поверхонь кочення. Доріжка кочення буде пошкоджена, що призведе до зменшення терміну служби підшипника.

9. При запресовуванні підшипників в гнізда корпусів і на осі намагайтеся застосовувати гідравлічні преси або спеціальні знімачі з гвинтовими пристроями.

10. При монтажі підшипників із застосуванням ударного інструменту для установки підшипників слід застосовувати вибивача і втулки-сердечники, виготовлені з м'якого металу (міді або алюмінію).

Правила регулювання зазору в конічних підшипниках маточин передніх коліс.

1) Затягнути гайку маточини моментом 2 кгс * м, одночасно провертаючи маточину в обох напрямках для самоустановки роликів підшипників.

2) Повністю послабити затяжку гайки маточини.

3) Знову затягнути гайку маточини моментом 0,7 кгс * м.

4) Відкрутити гайку маточини на 1/12 обороту або 30 *, тобто на половину грані гайки.

5) Зафіксувати отримане положення гайки зачеканенням її обідка в спеціальні пази валу маточини, в двох місцях.

Цей метод застосовується для регулювання зазору в конічних підшипниках маточин передніх і задніх коліс будь-яких виробників автомобілів, якщо виробник не вказав індивідуальних вимог до встановлюємих підшипників.

Детальніше...

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ЗАМІНІ ЗЧЕПЛЕННЯ

Рекомендуємо проводити заміну комплекту зчеплення в спеціалізованих сервісних центрах!

Для забезпечення максимального терміну служби зчеплення, рекомендуємо заміняти одночасно натискний диск, ведений диск і вижимний підшипник.

 

Детальніше...

Рекомендації по заміні амортизаторів

Рекомендуємо проводити заміну амортизаторів в спеціалізованих сервісних центрах! Для забезпечення максимального терміну служби амортизаторів, рекомендуємо заміняти одночасно пружини і опори амортизатора.

 

Детальніше...

Підшипники ССД просте в складному

Мінімальний розкид в розмірах тіл кочення, висока якість виготовлення усіх поверхонь, відмінні ресурсні показники роблять підшипники ССД оптимальним рішенням для найвідповідальніших вузлів автомобіля.

Через надзвичайно важкі умови роботи маточинні підшипники ССД мають додаткове зміцнення доріжок кочення. Особливе гібридне мастило і поліпшена конструкція ущільнення виключають попадання бруду і води на робочі поверхні.

Усі підшипники ССД мають високу статичну і динамічну вантажопідйомність, мають мінімальний рівень вібрації в усіх діапазонах частот.

Маточина ССД

Маточина колеса - деталь підвіски, що обертається, на яку кріпиться гальмівний диск або гальмівний барабан і  колесо.

Важливо знати, що конструкція маточини припускає  використання строго певної ширини диска і ширини шини. Пов'язаний це з навантаженням на підшипник маточини. Так якщо колесо буде ширше чим передбачено виробником, то на підшипник маточини діятимуть додаткові динамічні навантаження що у результаті приведе до прискореного зносу підшипника аж до заклинювання колеса.

Конструктивно розрізняють маточини провідних і ведених коліс.  Різниця полягає в необхідності передавати за допомогою маточини моменту, що обертає, від двигуна на колесо.

Фланець ССД військові технології

Фланці, вироблювані на підприємстві, мають ідеальні геометричні, статичні і динамічні параметри завдяки застосуванню високоміцної сталі і сучасному устаткуванню. В порівнянні з іншими аналогами фланці виробництва ССД забезпечують поліпшені показники по зносу і міцності виробу.

Каталог продукції

Хрестовина ССД військова потужність

Що мають рівномірне загартування по усій поверхні, виготовлені з високовуглецевої конструкційної сталі, хрестовини ССД витримують високі статичні і динамічні навантаження. Мають прекрасні показники на зріз, кручення і втомну міцність.

Відмінні ресурсні показники досягаються, також, за рахунок висококласного виконання підшипникових вузлів і оптимального співвідношення їх розмірів з діаметром шпильок хрестовин. Використовувані в хрестовині сальники виготовлені з полімерних матеріалів відрізняються високою герметичністю і витримують високотемпературні навантаження.

Особливе гібридне мастило і поліпшена конструкція ущільнення надійно захищають підшипникові вузли хрестовин від попадання вологи і піску.

Застосування хрестовин ССД  зменшує небажані вібрації і забезпечує високий коефіцієнт корисної дії при передачі моменту, що крутить.

Каталог продукції

Більше статтей...

Поиск